Kraj

SMG/KRC Poland połączył się ze strukturami Millward Brown Group

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami między polskimi udziałowcami SMG/KRC Poland i przedstawicielami Millward Brown Group - główną siecią badawczą The...

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi informacjami między polskimi udziałowcami SMG/KRC Poland i przedstawicielami Millward Brown Group – główną siecią badawczą The Kantar Group, badawczo-konsultacyjnym działem WPP Group – podpisana została umowa kończąca proces integracji SMG/KRC Poland Media ze strukturami badawczymi grupy. Proces rozpoczął się trzy lata temu. Obecnie instytut stanie się pełnoprawnym członkiem Millward Brown Group. W sposobie funkcjonowania instytutu oraz w jego władzach nie zajdą żadne zmiany. “Współpracujemy z SMG/KRC Poland jako wykonawcą naszych licencjonowanych projektów od kilku lat i jestem pod dużym wrażeniem jakości i standardu pracy naszych polskich przyjaciół. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że obecnie instytut ten stanie się pełnoprawnym członkiem Millward Brown Group i z satysfakcją oczekujemy jeszcze bliższej współpracy” – twierdzi Andrea Bielli, dyrektor Millward Brown Mainland Europe. Instytut SMG/KRC Poland Media, wchodząc w struktury MBG, uzyskał w ten sposób pełną możliwość dalszego rozwijania na rynku polskim międzynarodowych technologii badawczych Millward Brown Group i BMRB, takich jak: Target Group IndexTM, Advanced Tracking ProgrammeTM, LinkTM, Brand DynamicsTM i KidSpeakTM. Niezwykle istotnym warunkiem podpisanych umów jest zachowanie przez SMG/KRC Poland niezmienionej struktury wewnętrznej oraz sposobu zarządzania firmą. Kluczowe stanowiska w instytucie, w tym stanowisko dyrektora generalnego, zajmowane będą nadal przez te same osoby. Nazwa instytutu będzie obecnie brzmiała SMG/KRC A Millward Brown Company.