Zagranica

Unilever wspiera sprzedaż margaryny Latta Hoch 2

Unilever Bestfoods chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie margaryn. Koncern wzbogacił swoją linię produktów spożywczych Latta, wprowadzając na rynek margarynę...

Unilever Bestfoods chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie margaryn. Koncern wzbogacił swoją linię produktów spożywczych Latta, wprowadzając na rynek margarynę Latta Hoch 2 z witaminą E i ze zredukowaną zawartością tłuszczu. Produkt skierowany jest do osób młodych i aktywnych. Wprowadzenie margaryny Latta Hoch 2 wsparte jest kampanią reklamową. W spocie telewizyjnym młoda naga kobieta całowana jest w łóżku przez dwóch mężczyzn. Potem wstaje, przechodzi przez nowoczesne wnętrze i wyjmuje z lodówki margarynę, którą przytula do policzka. “Latta Hoch 2 jest promowana jako nowoczesny produkt prozdrowotny. Kampania ma trafiać przede wszystkim do młodego pokolenia” – powiedział Olaf Oldigs, dyrektor zarządzający agencji Springer & Jacoby z Hamburga, która wygrała przetarg na obsługę brandu. Agencja ta przejęła budżet marki Latta od agencji Ogilvy & Mather Worldwide.