Zagranica

Paryż rozpoczął społeczną kampanię przeciwko psim odchodom

W Paryżu rozpoczęła się szeroko zakrojona akcja przeciwko psim odchodom. Akcja połączona z kampanią reklamową przebiega pod hasłem "Zero tolerancji"....

W Paryżu rozpoczęła się szeroko zakrojona akcja przeciwko psim odchodom. Akcja połączona z kampanią reklamową przebiega pod hasłem “Zero tolerancji”. Kampanię społeczną przygotowała agencja reklamowa TBWA, należąca do Omnicom Group. Layouty plakatów i billboardów w mocny sposób informują o tym, że za dopuszczanie do zanieczyszczania miasta grozi kara do 183 euro. Poza tym również o tym, że psie odchody są odbierane przez turystów odwiedzających Paryż za najbardziej zniechęcajacy element krajobrazu tego miasta. Reklamy zawierają również nowe hasło dla całej akji: “Wszystko powinno znikać”. Władze Paryża mają nadzieję, że akcja reklamowa wraz z systemem kar spowodują, iż paryżanie pójdą w ślady mieszkańców innych stolic europejskich i będą wyprowadzać swoje psy na smyczy oraz zaczną sprzątać po nich. Kampania społeczna przygotowana przez agencję reklamową TBWA ma podwójny charakter: z jednej strony informuje, a z drugiej, poprzez mocne zdjęcia, ma zaszokować mieszkańców paryskiej stolicy.