Kraj

Tequila/BTL Group tworzy firmy field marketingu i obsługi baz danych

W ramach grupy reklamowo-marketingowej TBWAPoland powstaną dwie nowe spółki na bazie dotychczasowych działów firmy marketing services TequilaBTL Group. Pierwsza z...

W ramach grupy reklamowo-marketingowej TBWAPoland powstaną dwie nowe spółki na bazie dotychczasowych działów firmy marketing services TequilaBTL Group. Pierwsza z nich – o nazwie Sales Link – zajmie się oferowaniem usług z zakresu szeroko rozumianego field marketingu, druga – TBWAData Solutions – będzie odpowiedzialna za tworzenie baz danych i zarządzanie nimi. “Powstanie w ramach grupy nowych firm jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku. Ponieważ oczekiwania klientów stają się coraz bardziej zróżnicowane, chcemy w ten sposób dostosować się do nich” – mówi Michał Lehmann, general manager TequilaBTL Group. Sales Link będzie świadczyć usługi przede wszystkim w miejscu sprzedaży, m.in. zajmie się audytem cenowym, dystrybucją materiałów POS, animacjami sprzedażowymi, sprzedażą premiową, samplingiem i merchandisingiem. “Chcemy wspomagać struktury sprzedażowe producentów, np. przy sprzedaży produktów sezonowych” – twierdzi Lehmann. Firmą Sales Link będzie kierować Ewa Gonia, dotychczasowy field marketing manager TequilaBTL Group. Dyrektorem zarządzającym spółką TBWAData Solutions zostanie Arkadiusz Piechocki, który do tej pory zarządzał działem baz danych w TequilaBTL Group. Jako samodzielne spółki pod względem formalnoprawnym obie firmy zaczną działać od początku 2003 r. (JP)