Kraj

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na budżet mediowy firmy Idip

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Idip. Wysokość budżetu mediowego nie została ujawniona, ale nieoficjalnie wiadomo, że...

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Idip. Wysokość budżetu mediowego nie została ujawniona, ale nieoficjalnie wiadomo, że przetarg na obsługę budżetu reklamowego spółki Idip dotyczył jednego z największych budżetów reklamowych, jakie pojawiły się na rynku w ostatnim czasie. Budżet strategiczno-kreatywny trafił do agencji reklamowej Market Point Holst & Company (pisaliśmy o tym w DS “MiMP” z 9 września br.). Spółka Idip jest nową spółką na polskim rynku, która wkrótce rozpocznie działalność, oferując produkty z branży finansowej. Początkowo był to przetarg fullserwisowy (rozpoczął się w lipcu br.), ale na pewnym etapie budżety na strategię i kreację oraz na planowanie i zakup mediów zostały podzielone. W przetargu oprócz agencji reklamowej Market Point Holst & Company brały jeszcze udział agencje reklamowe: Communication Unlimited, Focus Adveritising i Upstairs Young & Rubicam. Wszystkie agencje rekomendowały domy mediowe. Szczegóły dotyczące planowanej przez Idip kampanii reklamowej nie zostały ujawnione. Działaniami public relations dla spółki Idip zajmuje się firma ComPress SA. (PR)