Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Idip. Wysokość budżetu mediowego nie została ujawniona, ale nieoficjalnie wiadomo, że przetarg na obsługę budżetu reklamowego spółki Idip dotyczył jednego z największych budżetów reklamowych, jakie pojawiły się na rynku w ostatnim czasie. Budżet strategiczno-kreatywny trafił do agencji reklamowej Market Point Holst & Company (pisaliśmy o tym w DS “MiMP” z 9 września br.). Spółka Idip jest nową spółką na polskim rynku, która wkrótce rozpocznie działalność, oferując produkty z branży finansowej. Początkowo był to przetarg fullserwisowy (rozpoczął się w lipcu br.), ale na pewnym etapie budżety na strategię i kreację oraz na planowanie i zakup mediów zostały podzielone. W przetargu oprócz agencji reklamowej Market Point Holst & Company brały jeszcze udział agencje reklamowe: Communication Unlimited, Focus Adveritising i Upstairs Young & Rubicam. Wszystkie agencje rekomendowały domy mediowe. Szczegóły dotyczące planowanej przez Idip kampanii reklamowej nie zostały ujawnione. Działaniami public relations dla spółki Idip zajmuje się firma ComPress SA. (PR)