Zagranica

Nowa dietetyczna Coca-Cola Light w Japonii

Coca-Cola Co. wprowadza w Japonii nowy produkt - colę bez kalorii. Wprowadzenie zostanie wsparte kampanią reklamową przeprowadzaną przez Leo Burnett...

Coca-Cola Co. wprowadza w Japonii nowy produkt – colę bez kalorii. Wprowadzenie zostanie wsparte kampanią reklamową przeprowadzaną przez Leo Burnett Co., oddział w Japonii. Produkt nazywa się Diet Coca i zastąpi poprzednią wersję Cola Light. Główną grupą docelową są kobiety między 20. i 30. rokiem życia. Spoty telewizyjne opatrzone zostaną hasłem “100 proc. Satisfaction – Flamenco”, które pokazują taniec flamenco w wykonaniu tancerki, którą zagra modelka Kozue. Emisja spotów rozpocznie się 24 lipca. Główną agencją reklamową Coca-Coli w Japonii jest Dentsu, ale czasem koncern korzysta z usług innych firm, które obsługują poszczególne brandy, np. Hakuhodo obsługuje Fantę, a Leo Burnett – dietetyczną Colę.