Kraj

Fazer Polska rozpocznie kampanię reklamową cukierków Dummle

Fazer Polska rozpocznie pod koniec września br. kampanię reklamową cukierków toffi o nazwie Dummle. Kampania ma na celu wzmocnić wizerunek...

Fazer Polska rozpocznie pod koniec września br. kampanię reklamową cukierków toffi o nazwie Dummle. Kampania ma na celu wzmocnić wizerunek Dummli, poprawić sprzedaż produktów, jak również poinformować o nowym, wprowadzonym niedawno na rynek, czekoladowym smaku cukierków – Dummli Choco. Wykorzystany na potrzeby kampanii film reklamowy przygotował Fazer w Finlandii. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Od września br. do końca grudnia br. spot telewizyjny będzie emitowany na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN i TVN Siedem. Obok kampanii reklamowej zaplanowano kilka tysięcy degustacji cukierków. Będą one prowadzone ne terenie sieci handlowych, supermarketów, jak również w mniejszych sklepach detalicznych. Degustacje prowadzi dział sprzedaży Fazer Polska. Placówki handlowe wyposażono w standy z dodatkową ekspozycją produktów, przygotowano także liczne materiały informacyjne dla handlu. Cukierki Dummle konkurują z cukierkami toffi Choclairs firmy Cadbury Wedel oraz cukierkami Riesen firmy Storck. (MKS)