Kraj

TNS OBOP wprowadza narzędzie do badań trackingowych marki i reklamy

Instytut TNS OBOP wprowadza nowe narzędzie do badań trackingowych marki i reklamy - MarketWhys. Produkt został przygotowany z myślą o...

Instytut TNS OBOP wprowadza nowe narzędzie do badań trackingowych marki i reklamy – MarketWhys. Produkt został przygotowany z myślą o dużych reklamodawcach oraz firmach inwestujących w komunikację z klientem, które chcą na bieżąco obserwować reakcję rynku i dostosowywać strategie marketingowe do aktualnej sytuacji. MarketWhys oprócz tego, że zapewnia ciągłą aktualizację danych rynkowych (np. bieżący monitoring kondycji marki), pomaga także w planowaniu przyszłych działań, dając klarowne wskazówki odnośnie do: mocnych i słabych stron poszczególnych marek; możliwości pojawiających się na rynku (np. obserwacja posunięć konkurentów); efektywności prowadzonego marketingu; strategii komunikacyjnych, które w sposób optymalny zapewnią utrzymanie i/lub umocnienie pozycji marki na rynku. Wyniki badania MarketWhys prezentowane będą przy wykorzystaniu oprogramowania Miriad. W Polsce po raz pierwszy MarketWhys zostanie zaprezentowany na Seminarium Trackingowym, które odbędzie się 10 października br. Możliwości tego narzędzia zaprezentuje m.in. Kym Penhall – global director MarketWhys & Miriad z TNS Worldwide.