Kraj

Raisio Polska Foods promuje Masmix wokół serialu "Samo Życie"

Raisio Polska Foods rozpocznie w październiku br. jesienną promocję marki Masmix. Jest to kontynuacja długofalowej strategii marketingowej, której celem jest...

Raisio Polska Foods rozpocznie w październiku br. jesienną promocję marki Masmix. Jest to kontynuacja długofalowej strategii marketingowej, której celem jest zwiększenie grona klientów tego produktu jak również wpłynięcie na wzrost świadomości marki. Promocja “Poznaj smak swojej kariery” potrwa 10 tygodni do grudnia br. Udział w niej zapewnia przesłanie kodów kreskowych z dowolnych opakowań Masmiksu. Nagrodę główną stanowi udział w serialu “Samo Życie”, emitowanym w telewizji Polsat. Promocji towarzyszy kampania reklamowa autorstwa agencji Testardo-Bates i domu mediowego HMS Carat. Do znanej konsumentom reklamy telewizyjnej dokręcono kilka ujęć informujących o promocji i nagrodach. Reklama produktu będzie widoczna w telewizji oraz prasie kobiecej i telewizyjnej. Masmix został także sponsorem wszystkich emitowanych w czasie trwania promocji odcinków serialu “Samo Życie”, o czym informować będzie zwiastun przed serialem. W punktach sprzedaży pojawią się również materiały POS w formie plakatów i ulotek. Promocja będzie komunikowana także na opakowaniach produktu. (MKS)