M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP nie potwierdza i nie zaprzecza

Serwis Dzienny | 27 lipca 1999, 00:00

Trwające od paru miesięcy zmiany w największym polskim banku detalicznym, które zaowocowały już segmentacją klientów, wprowadzeniem nowych kont (m.in. Superkonta)...

Trwające od paru miesięcy zmiany w największym polskim banku detalicznym, które zaowocowały już segmentacją klientów, wprowadzeniem nowych kont (m.in. Superkonta) i wymianą kart bankomatowych Express na Visę Electron, mogą również, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, objąć współpracę z agencją reklamową. PKO BP obsługiwała od paru lat agencja McCann-Erickson, która przygotowała ostatnią, zakończoną już w TV kampanię reklamową Superkonta. Nie podjęto na razie decyzji o przeprowadzeniu kampanii jesieniąâ dowiedzieliśmy się w agencji. Bank PKO BP twierdzi natomiast, że nadal będzie współpracował z McCann-

-Erickson, natomiast informacji o poszukiwaniu dodatkowej agencji do realizacji niektórych projektów ani nie potwierdza, ani nie dementuje. (JS)