Kraj

Akcja "Dziennika Bałtyckiego" dla najmłodszych czytelników

"Dziennik Bałtycki" przeprowadza kolejne długoterminowe akcje, których celem jest przywiązanie do tytułu kilku pokoleń czytelników. Gazeta dołącza od początku miesiąca...

“Dziennik Bałtycki” przeprowadza kolejne długoterminowe akcje, których celem jest przywiązanie do tytułu kilku pokoleń czytelników. Gazeta dołącza od początku miesiąca do kolejnych swoich wydań “Atlas Pomorza” oraz 46-odcinkowy komiks (ukazujący się od poniedziałku do czwartku) “Tytus Internauta” autorstwa Papcia Chmiela. Akcję komiksową wspierają: specjalnie otwarta strona internetowa oraz rozdawnictwo 1000 nagród (przy współpracy z Radiem Trefl). “Dziennik Bałtycki” od końca ub.r. przeprowadza w etapach proces łączenia z “Wieczorem Wybrzeża”. Wydawcą tytułów jest Polskapresse, oddział Prasa Bałtycka. “Dziennik Bałtycki” był najpoczytniejszym dziennikiem w woj. pomorskim i w Trójmieście w okresie VI-VIII br. Według wskaźnika CCS, PBC Daily, SMG/KRC w woj. pomorskim “Dziennik Bałtycki” czytało 44,74 proc. badanych (“Gazetę Wyborczą” – 14,20 proc.; “Super Express” – 7,59 proc.), zaś w Trójmieście “Dziennik Bałtycki” uzyskał wynik 51,43 proc. (“Gazeta Wyborcza” – 25,04 proc.; “Super Express” – 7,32 proc.). Średnia sprzedaż egzemplarzowa “Dziennika Bałtyckiego”, wydań od poniedziałkowego do sobotniego, w okresie I-VII br. wyniosła blisko 77 tys. egzemplarzy (dane od wydawcy, zgłoszone do ZKDP). W okresie I-VI br. “Dziennik Bałtycki/Wieczór Wybrzeża” zarobił brutto 26,4 mln zł (Agora Monitoring). (KP)