“Dziennik Bałtycki” przeprowadza kolejne długoterminowe akcje, których celem jest przywiązanie do tytułu kilku pokoleń czytelników. Gazeta dołącza od początku miesiąca do kolejnych swoich wydań “Atlas Pomorza” oraz 46-odcinkowy komiks (ukazujący się od poniedziałku do czwartku) “Tytus Internauta” autorstwa Papcia Chmiela. Akcję komiksową wspierają: specjalnie otwarta strona internetowa oraz rozdawnictwo 1000 nagród (przy współpracy z Radiem Trefl). “Dziennik Bałtycki” od końca ub.r. przeprowadza w etapach proces łączenia z “Wieczorem Wybrzeża”. Wydawcą tytułów jest Polskapresse, oddział Prasa Bałtycka. “Dziennik Bałtycki” był najpoczytniejszym dziennikiem w woj. pomorskim i w Trójmieście w okresie VI-VIII br. Według wskaźnika CCS, PBC Daily, SMG/KRC w woj. pomorskim “Dziennik Bałtycki” czytało 44,74 proc. badanych (“Gazetę Wyborczą” – 14,20 proc.; “Super Express” – 7,59 proc.), zaś w Trójmieście “Dziennik Bałtycki” uzyskał wynik 51,43 proc. (“Gazeta Wyborcza” – 25,04 proc.; “Super Express” – 7,32 proc.). Średnia sprzedaż egzemplarzowa “Dziennika Bałtyckiego”, wydań od poniedziałkowego do sobotniego, w okresie I-VII br. wyniosła blisko 77 tys. egzemplarzy (dane od wydawcy, zgłoszone do ZKDP). W okresie I-VI br. “Dziennik Bałtycki/Wieczór Wybrzeża” zarobił brutto 26,4 mln zł (Agora Monitoring). (KP)