Kraj

Testardo-Bates i Zenith Media zrealizują kampanie dla Żółtego Telefonu

Yellowtel Polska, spółka, która jest właścicielem infolinii i serwisu Żółty Telefon, ma zamiar zainwestować w ciągu najbliższych dwóch lat 2...

Yellowtel Polska, spółka, która jest właścicielem infolinii i serwisu Żółty Telefon, ma zamiar zainwestować w ciągu najbliższych dwóch lat 2 mln dol. “Chcemy, by jedna trzecia tej sumy została przeznaczona na działania marketingowe. Zależeć to będzie od realizacji naszych najbliższych inwestycji, które pochłoną pozostałą część sumy” – deklaruje Grzegorz Longić, dyrektor generalny Yellowtel Polska. Na przyszły rok planowana jest duża kampania reklamowa. Obecnie z firmą współpracuje agencja reklamowa Testardo-Bates i dom mediowy Zenith Media. “Przebieg kampanii będzie ściśle uzależniony od debiutu naszych usług w Poznaniu i Trójmieście” – mówi dyrektor generalny firmy. Usługi Żółtego Telefonu są dostępne w Warszawie i na terenie byłego woj. stołecznego (infolinia 6377777 i 9494 oraz serwis internetowy www.zoltytelefon.pl i www.9494.pl). W pierwszym kwartale 2003 r. firma ma rozpocząć działalność w Poznaniu i Trójmieście. “W drugiej kolejności myślimy o Krakowie, Łodzi, Szczecinie i Wrocławiu” – powiedział Longić. Nowością w ofercie firmy są 10-sekundowe telefoniczne spoty reklamowe. “Pierwsze miesiące przyszłego roku to czas rozwijania tej działalności” – powiedział Mariusz Grzybek, dyrektor handlowy Yellowtel Polska. Firma Yellowtel Polska jest częścią duńskiej firmy YellowTel A/S. Polski oddział istnieje od 1997 r. Główna usługa oferowana przez firmę znana jest pod nazwą handlową Żółty Telefon. Oferuje dostęp do informacji o produktach i usługach za pomocą infolinii oraz serwisu internetowego. Baza danych Yellowtel Polska zawiera 120 tys. podmiotów gospodarczych. (PM, MG)