Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego “Teraz Polska” jest wraz z TVP1 współorganizatorem konkursu audiotele, który odbywa się obecnie na antenie TVP1. Jest to element kampanii promocyjno-reklamowej Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego “Teraz Polska”, skierowanej do polskich firm, które chciałyby wziąć w kolejnej, XIII edycji konkursu “Teraz Polska” dla najlepszych produktów i usług organizowanego przez fundację. Przed rozpoczęciem audiotele trwała dwutygodniowa kampania reklamowa konkursu “Teraz Polska”, którą od strony kreacji opracowała Agencja Reklamy “Test” z Kielc. Umowami z mediami i ich zakupem fundacja zajęła się we własnym zakresie. Koszty kampanii nie zostały ujawnione. Kampania przebiegała w telewizji, radiu i prasie. Fundatorami nagród w konkursie audiotele są firmy odznaczone godłem “Teraz Polska” w poprzednich edycjach konkursu. Nagrodę główną – samochód osobowy Fiat Stilo – ufundowała firma Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych “Odra”, któremu nadano godło “Teraz Polska” w ostatniej edycji konkursu. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator konkursu “Teraz Polska”, istnieje od 1996 r., a jej głównymi celami są: promowanie w kraju i za granicą produktów i usług cechujących się najwyższą jakością, współpraca z zagranicznymi centrami promocji gospodarczej, prowadzenie działalności na rzecz kształtowania pozytywnego wizerunku Polski i polskiej gospodarki. XIII edycja konkursu “Teraz Polska” rozpoczęła się we wrześniu br. Wnioski konkursowe można składać do 15 stycznia 2003 r. Oceny wniosków potrwają do końca kwietnia przyszłego roku. (PR)