Zagranica

Electrolux podał krótką listę przetargu na swój budżet reklamowy

Szwedzki koncern Electrolux wybrał krótką listę agencji sieciowych w przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg ma na celu wybranie...

Szwedzki koncern Electrolux wybrał krótką listę agencji sieciowych w przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego. Przetarg ma na celu wybranie jednej agencji do obsługi skonsolidowanych działań reklamowych w Europie i Ameryce Północnej. Firma nie podaje wysokości budżetu, na który zorganizowany został przetarg. Wśród agencji reklamowych, które wezmą udział w dalszej części przetargu, są: Lowe & Partners Worldwide, J. Walter Thompson Co., Young & Rubicam i Grey Global Communications. Ta ostatnia agencja obsługuje obecnie dużą część budżetu firmy m.in. poprzez sztokholmską agencję reklamową Grey Momentum. Szwedzki koncern współpracuje z kilkoma innymi agencjami reklamowymi obsługującymi różne regionalne budżety Electroluksa. Budżet brandu AEG obsługiwany jest obecnie przez agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty. Decyzja co do wyboru agencji zostanie podjęta pod koniec roku. Electrolux sprzedaje 55 mln produktów Electrolux Group takich jak AEG, Electrolux, Zanussi, Frigidaire, Eureka i Husqvarna.