Kraj

Znikomy udział Polaków w rywalizacji o Media Awards w Portorożu

Tylko dwie prace z Polski będą oceniane w kategorii Media Awards przez jury słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się...

Tylko dwie prace z Polski będą oceniane w kategorii Media Awards przez jury słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum, odbywającego się w Portorożu. Są to reklamy zgłoszone przez agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa, pt. “Bins”, oraz D’Arcy, pt. “City Instalations”. Wczoraj odbyły się prezentacje wszystkich 55 prac, które będą oceniane wedle kryterium kreatywnego wykorzystania mediów. Wyodrębniono pięć subkategorii: “TV, radio, cinema”, “Print media”, “Sponsorship & special events”, “To reach special target audience” i “Outdoor, buildings & objects”. W czteroosobowym jury Media Awards zasiada przedstawiciel polskiego środowiska reklamowego, Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Prezentacji prac w tej kategorii towarzyszyło dwudniowe seminarium na temat planowania i użycia mediów. Prowadził je Stuart Smith (jednocześnie przewodniczący jury), wydawca branżowego pisma “Marketing Week” z Wielkiej Brytanii. W trakcie seminarium ze swoim wykładem na temat reklamy radiowej wystąpił Leszek Stafiej z agencji reklamowej Stafiej & Partners. Ogłoszenie wyników we wszystkich kategoriach festiwalu Golden Drum nastąpi w piątek, 18 października br. (AMS)