Kraj

Zmiany w "Twoim Imperium", wyższy nakład i obniżenie ceny tytułu

Wydawnictwo Bauer wyraźnie podniosło nakład tygodnika "Twoje Imperium". Z tegorocznej średniej, wynoszącej ok. 220 tys. egzemplarzy, nakład wzrósł do 400...

Wydawnictwo Bauer wyraźnie podniosło nakład tygodnika “Twoje Imperium”. Z tegorocznej średniej, wynoszącej ok. 220 tys. egzemplarzy, nakład wzrósł do 400 tys. Decyzja towarzyszy zmianom w tytule. Piszące o gwiazdach “Twoje Imperium” zostaje wzbogacone o kolejne, aktualne informacje o sławnych postaciach. Będzie więcej wywiadów, które uzupełnią krzyżówki, opowieści z życia wzięte, porady. Zmiany wychodzą naprzeciw oczekiwaniom czytelniczek, co pokazały badania fokusowe. Ponadto 32-stronicowe “Twoje Imperium” zwiększa format i ma promocyjną cenę – 1 zł. Jak przekazał Maciej A. Brzozowski, dyrektor PR Wydawnictwa Bauer, trudno powiedzieć, jak długo będzie utrzymywana cena promocyjna, ale na pewno nie będzie to krótka promocja. Dotychczasowa cena wynosiła 1,5 zł. Jednocześnie trwa kampania reklamowa tytułu, która toczy się w telewizji. Od strony kreacji przygotowała ją agencja reklamowa Synthesis Media, natomiast za budżet mediowy odpowiadał dom mediowy Mediaedge:cia. (KP)