Zagranica

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową. Działania obejmą outdoor i reklamę prasową. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Abbott...

Brytyjska sieć detaliczna WHSmith rozpoczyna kampanię reklamową. Działania obejmą outdoor i reklamę prasową. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Abbott Mead Vickers/BBDO. Wykorzystano cztery serie reklam: “WHSponge” (z dzieckiem czytającym książeczkę), “WHStar” (z dziewczyną czytającą magazyn kobiecy), “WHShare” (z dwójką dzieci z konsolą do gier na tylnym siedzeniu samochodu) i “WHSlobbin” (z osobami relaksującymi się przy oglądaniu filmu). “Chcemy, by nasza marka budziła pozytywne emocje. Dlatego wykorzystaliśmy motyw pożądania. Chcemy, aby nasi klienci poczuli chęć do odwiedzenia naszych sklepów” – powiedział Nigel Leahy, dyrektor marketingu WHSmith. Grupą docelową kampanii są przede wszystkim kobiety w wieku 25-44 lata posiadające dzieci. Kampania outdoorowa wykorzystywać będzie m.in. nośniki wokół linii i stacji kolejowych. Kampania prasowa obejmuje tytuły: “She”, “Marie Claire”, “Good Housekeeping”, “Radio Times” i “Daily Mail Weekend”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Motive.