M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Obrady konkursu Media Trend zakończone

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i...

Wczoraj odbył się drugi i ostatni dzień obrad konkursu Media Trend organizowanego wspólnie przez firmę Eskadra oraz dwutygodnik "Media i Marketing Polska". To już trzecia edycja konkursu, którego celem jest wyłonienie tych innowacji minionego roku, które wpłynęły na pozycję medium na polskim rynku. Tegoroczną nowością są kategorie dla domów mediowych. Prace mediów są oceniane w następujących kategoriach: Autopromocja medium, Niekonwencjonalne wykorzystanie medium, Zmiana lub reforma ramówki, oferty programowej, Marketing społeczny, Debiut roku, Grand Prix Media Trend, Człowiek mediów i Medium roku. Kategorie dla domów mediowych obejmowały: Najlepsze wykorzystanie mixed mediów, Najlepsze wykorzystanie internetu, Najlepsze wykorzystanie telewizji, Niestandardowe wykorzystanie mediów tradycyjnych, Najlepsze wykorzystanie prasy, Najlepsze wykorzystanie radia, Najlepsze wykorzystanie reklamy zewnętrznej; jednak z racji braku zgłoszeń nie zostaną przyznane nagrody w ostatnich trzech kategoriach. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie statuetek nastąpi 25 października br. podczas uroczystej Gali w hotelu Panorama w Mszczonowie w pierwszym dniu 5. Konferencji Planowanie i Zakup Mediów. Obrady konkursy Media Trend prowadził Mateusz Zmyślony, prezes firmy Eskadra, natomiast przewodniczącym jury był Neil Selby, dyrektor generalny agencji reklamowej D'Arcy i prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy - IAA w Polsce. W skład jury zajmującego się kategorią mediów weszli: Adam Wojdyło, wiceprezes Presspublica, Maria Juszczyk, prezes Media Tak, Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu RMF FM, Marcin Fedisz, specjalista ds. public relations w Edipresse Polska, Anita Zdrojewska, dyrektor ds. rozwoju Publink, Anna Piela, szef biura reklamy Wydawnictwa Murator, Jerzy Ciszewski, prezes agencji Ciszewski PR, Artur Kajzer, prezes RMB Polska, Beata Fertak, public relations manager w Cityboard Media, i Dorota Grobelna, menedżer ds. promocji w AMS. W skład jury w kategorii domów mediowych weszli: Krzysztof Golonka, prezes CR Media, Elżbieta Smoleńska, dyrektor zarządzający Mediaedge:cia, Jacek Dzięcielak, managing director Media Contacts, Małgorzata Grzyb, media director Initiative Media, Tomasz Englert, dyrektor generalny MediaCom Warszawa, i Rafał Korsak, właściciel firmy Media Partner. "Nagrody otrzymają kampanie, które przez wszystkich jurorów jednogłośnie zostały ocenione jako najlepsze" - mówi Rafał Korsak, właściciel firmy Media Partner. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,