M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey Worldwide Warszawa przygotował kolejną kampanię dla Lenora

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Lenor (koncentrat zmiękczający i odświeżający do prania), należącej do...

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kolejną kampanię reklamową dla marki Lenor (koncentrat zmiękczający i odświeżający do prania), należącej do portfolio koncernu Procter & Gamble. "Nowe reklamy są kontynuacją formatu, jaki opracowaliśmy dla tej marki prawie dwa lata temu. Chodzi o zakomunikowanie grupie docelowej, w tym wypadku kobietom, faktu długotrwałej świeżości ubrań, wynikającej z użycia marki Lenor" - mówi Maciej Lipski, client service director & new business director Grey Worldwide Warszawa. Obecnie emitowany spot jest już trzecim filmem reklamowym przygotowanym dla marki Lenor przez Grey Worldwide Warszawa w ciągu ostatnich dwóch lat. Kampania reklamowa, która ruszyła w tym tygodniu, będzie się toczyć wyłącznie w telewizji (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4). Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom. Informacje o terminie zakończenia działań reklamowych oraz wysokości ich budżetu nie zostały ujawnione. W 2001 r. Procter & Gamble wydał na reklamę marki Lenor w mediach kwotę ok. 20 mln zł. W okresie styczeń - wrzesień br. wydatki sięgnęły poziomu 11,6 mln zł (źródło: Expert Monitor). (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,