M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Edipresse - 7 mln zł na kampanię zmienionego "Przekroju", debiut przesunięty

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Wydawnictwo Edipresse Polska przesunęło termin wprowadzenia nowego layoutu "Przekroju" na koniec listopada br. Początkowo nowy "Przekrój" miał zadebiutować we wrześniu...

Wydawnictwo Edipresse Polska przesunęło termin wprowadzenia nowego layoutu "Przekroju" na koniec listopada br. Początkowo nowy "Przekrój" miał zadebiutować we wrześniu br. Przygotowano "zerówkę" tygodnika, która jednak nie została zatwierdzona. Kolejna "zerówka" zostanie przygotowana na początku listopada br. "Wprowadzenie nowego layoutu uzależnione jest od wyników badań oraz opinii specjalistów rynku. Jeśli okaże się, że nowy layout zostanie dobrze odebrany, wprowadzimy go do publikacji" - powiedziała Agnieszka Smit, dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych, zastępca dyr. zarządzającego w Edipresse Polska. Smit zapowiedziała, że nowy layout będzie testowany przez 4-6 numerów, po czym sprzedaż "Przekroju" zostanie wsparta kampanią reklamową. Edipresse przeznaczył na tę kampanię 7 mln zł. Nie wiadomo jeszcze, jaka agencja przygotuje kreację kampanii. "Jeśli tylko zdecydujemy się ruszyć z kampanią reklamową, przeprowadzimy ponowny przegląd propozycji agencji reklamowych. Mediaplan kampanii już jest gotowy" - powiedziała Smit. W poprzednim przetargu na kampanię reklamową startowały m.in.: TBWAWarszawa, Publicis, Brain, NoS/BBDO oraz Moon Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Universal McCann. Mediaplan kampanii obejmuje telewizję (głównie TVP1, TVP2, TVN), radio (PR3, Radio Zet lub RMF FM) oraz prasę. Długość kampanii nie jest znana. Nad layoutem pracuje małżeństwo Elżbieta i Bogdan Żochowscy. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,