M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

At Media rozwija ofertę reklam pop-up w telewizji

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozszerza ofertę reklam pop-up. Jeszcze w grudniu br. na antenie telewizji Canal Plus pojawią...

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozszerza ofertę reklam pop-up. Jeszcze w grudniu br. na antenie telewizji Canal Plus pojawią się spoty połączone z reklamami pop-up trzech nowych reklamodawców - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. "Rzeczywiście rozmawiamy z kilkoma firmami na ten temat. Mogę jedynie potwierdzić, że w kilku przypadkach jesteśmy na etapie zaawansowanej akceptacji naszych projektów" - deklaruje Marcin Boroszko, dyr. zarządzający At Media. Jego zdaniem zainteresowanie spotami z reklamą pop-up Toyoty, która jako pierwsza zdecydowała się na zastosowanie tego rozwiązania w Polsce (właśnie na antenie Canal Plus), było bardzo duże, dlatego nie dziwi go entuzjazm innych firm motoryzacyjnych. "Obserwujemy też spore zainteresowanie firm przygotowujących kampanie świąteczne" - dodaje Boroszko. "Liczymy, że już wkrótce zalety pop-upu odkryją sieci restauracji, które mogą bardzo precyzyjnie i błyskawicznie zbadać wpływ tego typu reklam np. na liczbę zamówień telefonicznych" - mówi szef At Media. Przyznaje, że prowadzone są w tej sprawie rozmowy, nie zdradza jednak szczegółów. Reklama pop-up wykorzystuje możliwości telewizji interaktywnej. Widz za pomocą przycisków na dekoderze może mieć dostęp do dodatkowych informacji związanych z reklamowanym produktem. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , ,