M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja DougFaberFamily rozbudowuje swoje struktury

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Agencja reklamowa DougFaberFamily podjęła decyzję o stworzeniu samodzielnej agencji public relations Stargate. Dyrektorem zarządzającym nowej agencji został Jacek Olechowski, pełniący...

Agencja reklamowa DougFaberFamily podjęła decyzję o stworzeniu samodzielnej agencji public relations Stargate. Dyrektorem zarządzającym nowej agencji został Jacek Olechowski, pełniący jednocześnie funkcję wiceprezesa DougFaberFamily. Powstanie agencji PR jest zdaniem firmy odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku; na widoczny trend przesuwania budżetów reklamowych w stronę działań public relations. Stargate skoncentrowała swoją aktywność na obsłudze czterech sektorów: telekomunikacji/IT, auto-moto, FMCG i farmaceutyków. "Zakres naszych działań komunikacyjnych nie ogranicza się tylko do media relations i organizacji eventów. W większości przypadków współpraca z klientami polega na długoterminowym, strategicznym doradztwie komunikacyjnym przy wprowadzaniu firm na rynek polski" - powiedział Olechowski. Jednocześnie podkreśla on, że obecna specjalizacja nie wyklucza rozszerzenia współpracy na inne branże. Swoje pierwsze prace nowa agencja wykonała dla firm: Check Point Software Technologies, Germanos, GlaxoSmithKline, obecnie pracuje przy projekcie działań pozycjonowania corporate brand producenta napojów i wód mineralnych (jego nazwy nie ujawniono). DougFaberFamily planuje ponadto stworzenie do końca roku dwóch kolejnych spółek zajmujących się niszowymi działaniami z zakresu marketingu. (KD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,