M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GM przekazał budżet reklamowy Daewoo do dwóch agencji

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

General Motors Corp. przekazał europejski budżet reklamowy Deawoo do dwóch agencji: londyńskiej Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW) i do Buhler...

General Motors Corp. przekazał europejski budżet reklamowy Deawoo do dwóch agencji: londyńskiej Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW) i do Buhler & Partners z Frankfurtu. Wielkość budżetu szacowana jest na 60 mln dol. W przetargu brały również udział agencje FCB, należąca do Interpublic Group of Cos., i McCann-Erickson Worldwide. DFGW obsługiwała markę Daewoo w Europie na zasadzie konkretnych projektów. Buhler & Partners obsługiwał europejski budżet Chevroleta należącego do General Motors. Budżet medialny będą obsługiwały domy mediowe na lokalnych rynkach. DFGW nie chciało skomentować tej informacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,