Zagranica

iLeo - nowa sieć Leo Burnett Worldwide rozpoczyna działalność

Leo Burnett Worldwide otworzył nową sieć o nazwie iLeo dedykowaną marketingowi bezpośredniemu, związanemu z bazami danych i technologią cyfrową. Sieć...

Leo Burnett Worldwide otworzył nową sieć o nazwie iLeo dedykowaną marketingowi bezpośredniemu, związanemu z bazami danych i technologią cyfrową. Sieć iLeo będzie się specjalizować w programach lojalnościowych i motywacyjnych, w taki sposób, aby zwiększyć wartość konsumenta, jednocześnie ograniczając koszty jego pozyskania. “Naszym klientom coraz bardziej zależy na efektywnym pozyskiwaniu konsumentów i silniejszym przywiązywaniu ich do marki” – powiedział Bob Brennan, prezes Leo Burnett Worldwide. W Ameryce Północnej agencja iLeo powstaje z połączenie agencji Chemistri i LB Customer Group. Prezesem i CEO sieci iLeo w Ameryce Północnej został Peter Steinhauser. Sieć iLeo będzie ponadto obecna w ponad 26 krajach na świecie, w tym w Polsce. Regionalnym szefem sieci na Europę, Bliski Wschód i Afrykę będzie Bant Breen.