M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's rozpoczyna promocję kolejnej książeczki rabatowej

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

McDonald's rozpoczął realizację programu promocyjnego pod hasłem "Jedz za dwóch" oraz planuje rozpoczęcie kolejnej edycji książeczki rabatowej. W promocji "Jedz...

McDonald's rozpoczął realizację programu promocyjnego pod hasłem "Jedz za dwóch" oraz planuje rozpoczęcie kolejnej edycji książeczki rabatowej. W promocji "Jedz za dwóch", trwającej w dn. 18-30 października br., dwie kanapki Big Mac kosztują tyle co jedna. Promocję w dniach 18-28 października br. wesprze kampania telewizyjna, a w okresie 18-24 października br. - radiowa. Dodatkowo w restauracjach pojawią się slajdy, bannery i CRT. Oprawę reklamową przygotowała agencja reklamowa Corporate Profiles DDB. Z kolei 23 października br. mieszkańcy miast, w których znajdują się restauracje McDonald's, znajdą w swojej skrzynce pocztowej książeczkę rabatową. Przygotowano ponad 5 mln egzemplarzy książeczek. Część nakładu zostanie rozdana przechodniom w ruchliwych miejscach największych miejscowości. Poszczególne kupony książeczki rabatowej ważne do końca roku uprawniają do zakupu produktów po promocyjnych cenach, niższych nawet o 40 proc. Jednocześnie nadal trwa wspólna akcja McDonald's Polska i stacji benzynowych BP. Dzięki punktom zebranym w BP w McDonald's otrzymać można kanapki w restauracjach sieci.

Czytaj więcej na temat: , ,