M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Współpraca MTV Europe i Philipsa w promowaniu Expanium MP3

Serwis Dzienny | 18 października 2002, 00:00

Philips będzie promował w Europie przenośne odtwarzacze muzyki Philips Expanium we współpracy z MTV Networks Europe. Wspólne działania obu firm...

Philips będzie promował w Europie przenośne odtwarzacze muzyki Philips Expanium we współpracy z MTV Networks Europe. Wspólne działania obu firm zostały ogłoszone przez Tony'ego Robinsona pełniącego funkcję account directora European Marketing Partnerships, MTV Networks Europe. Seria przenośnych urządzeń Expanium odtwarzających standardowe aplikacje audio i płyty CD MP3 będzie prezentowana w programach MTV Europe od 21 października. "Muzyka odgrywa bardzo ważną rolę w życiu młodych ludzi, dlatego też ta współpraca pomoże nam umocnić nasze związki z młodzieżą" - powiedział Rob Verbruggen, senior marketing manager Philips Consumer Electronics Europe. Zintegrowana akcja promocyjna, przygotowana przez MTV Europe, przy wsparciu działań internetowych, będzie transmitowana w październiku przez 10 kanałów należących do sieci MTV. Program promocyjny zapewni widzom szansę wygrania biletu wstępu na "MTV Station X Dance Event" - ta impreza, będąca punktem kulminacyjnym kampanii, odbędzie się 23 listopada na jednej ze stacji metra w Berlinie, miejsce wydarzenia do ostatniej chwili będzie objęte tajemnicą. W imprezie weźmie udział 1200 VIP-ów, którzy będą się bawili przy muzyce klubowej w wykonaniu najlepszych DJ-ów na świecie, m.in. Kevina Saundersona. W grudniu MTV Europe wyemituje program poświęcony tej imprezie. Firmy TrusttheDJ.com oraz mp3.com przygotują pliki wideo poświęcone imprezie, które będą udostępnione na specjalnej stronie internetowej stworzonej przez Philipsa i MTV.  

Chociaż wcześniej obie firmy współpracowały nad wspólnymi akcjami reklamowymi, Philips i MTV Europe po raz pierwszy są partnerami zakrojonej na tak szeroką skalę kampanii promocyjnej. "Współpraca zapewnia nam perfekcyjny efekt synergii między obiema markami. Dzięki współpracy z MTV Europe promocja serii przenośnych odtwarzaczy Expanium MP3 Philipsa dotrze do starannie wyselekcjonowanej grupy docelowej młodych ludzi kochających nowoczesną muzykę" - powiedział Tony Robinson.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,