Wiodący producent żywności na tureckim rynku Pinar Group rozdzielił swój budżet reklamowy pomiędzy agencje Cenajans Grey oraz Grafika Lintas. Jest to dość zaskakujące posunięcie, jako że zaledwie w styczniu br. Pinar powierzył budżet o nieujawnionej wysokości agencji RPM Radar CDP Europe. RPM nie została zaproszona do ostatniego przetargu, w którym oprócz wymienionych zwycięzców wzięły udział mieszczące się w Istambule oddziały agencji: Guzel Sanatlar Bates, Saatchi & Saatchi, Markom Leo Burnett oraz Manajans Thompson. Pinar zdecydowaną większość budżetu powierzył jednak Cenajans Grey – są to brandy takich towarów, jak mleko, mięso, drób, soki owocowe, sery oraz owoce morza. Lintasowi przypadły jedynie brandy wód mineralnych oraz sosy. W ub.r. obroty agencji Cenajans Grey i Grafika Lintas wyniosły odpowiednio 87 mln USD oraz 50 mln USD.