Kraj

Ruszyła kampania reklamowa nowej kawy Maspeksu

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Maspeksu Wadowice - La Festa Cappuccino Cremo. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Maspeksu Wadowice – La Festa Cappuccino Cremo. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand & Media OMD. Kampania informuje o wprowadzeniu na rynek unowocześnionej kawy cappuccino marki La Festa. “Opracowaliśmy dla naszej kawy nową, ulepszoną recepturę, tym samym poprawiliśmy jej jakość. Atrybutem naszego nowego produktu jest wysoka, puszysta pianka, niespotykana w innych kawach cappuccino” – powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy Grupy Maspex Wadowice. Na tę cechę produktu położony jest nacisk w spocie telewizyjnym. Grupę docelową nowego cappuccino stanowią kobiety w wieku 20-40 lat i młode dziewczyny zaczynające pić kawę. Odmienionej recepturze kawy towarzyszy również zmiana opakowania, za którego projekt odpowiedzialna była agencja Lothar Böhm. Kampania przebiega w stacjach TV: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN Siedem. Telewizja to główne medium wykorzystane w tej kampanii, wsparcie stanowią degustacje i materiały POS. Informacje o produkcie pojawiły się także w prasie handlowej (m.in. “Supermarket News”), a do prasy kobiecej (m.in. “Poradnik Domowy”) dołączono próbki nowej kawy. Kampania potrwa do grudnia br. Dorota Liszka nie ujawniła budżetu kampanii. La Festa Cappuccino Cremo dostępna jest w sześciu smakach. (KD)