Kraj

Tequila/BTL Group rozpoczyna wydawanie własnego e-newslettera

Agencja marketing services Tequila/BTL Group ropoczyna wydawanie własnego newslettera internetowego. Pojawił się właśnie jego pierwszy numer. "Grupą docelową e-newslettera są...

Agencja marketing services Tequila/BTL Group ropoczyna wydawanie własnego newslettera internetowego. Pojawił się właśnie jego pierwszy numer. “Grupą docelową e-newslettera są klienci agencji, czyli kilkadziesiąt firm” – mówi Aneta Sadowska, consultant partner w firmie Q&A Consulting, obsługującej agencję Tequila/BTL Group. W każdym numerze tego internetowego miesięcznika będzie prezentowany list jednego z menedżerów agencji z komentarzem do tego, co wydarzyło się w agencji w ciągu ubiegłego miesiąca. Ponadto w każdym newsletterze znajdą się “Wieści z agencji”, gdzie agencja zaprezentuje nowe narzędzia, akcje reklamowe czy odnotowanie udziału w konferencjach. W każdym numerze e-newslettera w dziale “Edukacja” agencja przedstawi jedno case study akcji, która przyniosła dające się zmierzyć efekty. Ta część jest przygotowywana wraz z klientami agencji. W obecnym wydaniu prezentowany jest przykład akcji przygotowanej dla firmy Bosch Siemens. W wydaniu kolejnym zostanie przedstawiona akcja Żywca. Newsletter ma także na celu zachęcanie do odwiedzania internetowej witryny agencji, gdzie znajdują się bardziej szczegółowe informacje. (PU)