Kraj

Murator wprowadza nowe rubryki, makiety i okładki swoich tytułów

Wydawnictwo Murator od stycznia 2003 r. wprowadzi kolejne zmiany do kilku swoich tytułów. Poradnikowy miesięcznik o wnętrzach "M jak mieszkanie"...

Wydawnictwo Murator od stycznia 2003 r. wprowadzi kolejne zmiany do kilku swoich tytułów. Poradnikowy miesięcznik o wnętrzach “M jak mieszkanie” zmieni format na nieco większy. Do tej pory był typowo kieszonkowy, teraz będzie przypominał formatem inne magazyny Wydawnictwa Murator (“Podróże”, “Zdrowie”, “Jestem”). “W “M jak mieszkanie” zmieniamy też makietę na prostą i nowoczesną – poinformowała Maja Krämer, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator. – Dotychczasowa makieta już wyczerpała swoje możliwości. Zwiększamy też objętość – pojawią się nowe pomysły, rubryki, nowi autorzy i styliści”. Również od początku 2003 r. drugi magazyn wnętrzarski Muratora “Dobre Wnętrze”, który w swojej kategorii należy do magazynów eksluzywnych, wprowadzi nowe rubryki, zmieni okładkę. Dla miesięcznika dla młodych kobiet “Jestem” zaplanowana jest w styczniu kampania telewizyjna (Polsat i TVN), ale jej szczegóły jeszcze nie są znane. “Dobre Wnętrze” (numer 1/2003) ukaże się z kalendarzem. Trzy kolejne numery “Jestem” również ukażą się z prezentami (12/2002 oraz 1 i 2/2003). Sprzedaż “M jak mieszkanie” wyniosła ostatnio ok. 164 tys. egzemplarzy (przy średnim nakładzie nieco ponad 250 tys.), rozpowszechnianie płatne “Dobrego Wnętrza” wyniosło 17,2 tys. (nakład – ok. 33,4 tys.), zaś sprzedaż “Jestem” 117,6 tys. egzemplarzy (nakład – 226 tys.) (wszystkie dane pochodzą z ZKDP za okres I-VI br.). (KP)