Kraj

Tchibo wspiera kampanią reklamową sprzedaż świątecznej oferty

Producent kawy firma Tchibo Warszawa wesprze sprzedaż świątecznych zestawów działaniami promocyjnymi. Ich podstawą będzie kampania telewizyjna i billboardowa zaplanowana na...

Producent kawy firma Tchibo Warszawa wesprze sprzedaż świątecznych zestawów działaniami promocyjnymi. Ich podstawą będzie kampania telewizyjna i billboardowa zaplanowana na dwa ostatnie miesiące roku. Wykorzystanych będzie kilkaset nośników wielkoformatowych (6×3 m) zlokalizowanych w głównych miastach Polski (Kraków, Szczecin, Warszawa, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Katowice, Wrocław). Kampania telewizyjna (20-sekundowy spot) przebiegać będzie w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem) i potrwa od 18 listopada do 22 grudnia br. Za działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Initiative Media Warszawa. Dodatkowo przygotowano specjalny świąteczny sales folder dla detalistów. “Liczymy na to, że z reklamą zetknie się co najmniej raz aż 90 proc. naszej grupy docelowej” – mówi Maria Oskroba, public relations manager Tchibo Polska. Informacja o wysokości budżetu nie została podana. Wyniki badań rynkowych (źródło: AC Nielsen, sierpień – wrzesień 2002 r.) wskazują, że udziały Tchibo Warszawa na polskim rynku kawy palonej wynoszą 23 proc. Udział firmy w rynku kawy rozpuszczalnej wynosi 16 proc., a w rynku kaw cappuccino – 3,8 proc. (AMS)