M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mini Media przejmuje firmę reklamy zewnętrznej Publiprox Polska

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, specjalizująca się w rozwijaniu i sprzedaży sieci małoformatowych nośników tego medium, finalizuje zakup firmy Publiprox...

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, specjalizująca się w rozwijaniu i sprzedaży sieci małoformatowych nośników tego medium, finalizuje zakup firmy Publiprox Polska. "Rozmowy na ten temat rozpoczęliśmy latem br. Ostateczna umowa zostanie podpisana w tym miesiącu" - twierdzi Grzegorz Komsta, właściciel 20 proc. udziałów w Publiprox Polska. Drugim udziałowcem spółki jest brytyjski fundusz inwestycyjny Duke Street Capital. Wysokość i szczegóły transakcji nie zostały ujawnione. Publiprox Polska jest właścicielem ogólnopolskiej sieci tzw. ekspozytorów o formacie 0,6x0,8 m, która liczy ok. 7 tys. powierzchni ekspozycyjnych. Nośniki zlokalizowane są głównie na zewnątrz punktów sprzedaży. Wiodącą grupą reklamodawców korzystającym z tej sieci są wydawcy prasy. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , ,