M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coty rozpocznie świąteczną promocję zestawów zapachowych

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Koncern kosmetyczny Coty Polska przeprowadzi promocję konsumencką, której celem jest wsparcie sprzedaży świątecznych zestawów zapachowych. Akcja zostanie przeprowadzona pod hasłem...

Koncern kosmetyczny Coty Polska przeprowadzi promocję konsumencką, której celem jest wsparcie sprzedaży świątecznych zestawów zapachowych. Akcja zostanie przeprowadzona pod hasłem "Prezent w prezencie". Promocja konsumencka zostanie wsparta reklamową kampanią prasowo-radiową, której strategię i kreację przygotowała agencja PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Za przygotowanie promocji konsumenckiej odpowiada agencja reklamowa V&P. "Celem promocji jest zwrócenie uwagi konsumenta na zestawy kosmetyków naszej firmy jako doskonały pomysł na prezent gwiazdkowy" - mówi Andrzej Schonert, dyrektor marketingu w Coty Polska. Mechanizm promocji konsumenckiej opiera się na wysyłaniu SMS-ów z hasłem podanym na naklejce promocyjnej. 20-sekundowy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w stacjach TVN, TVN Siedem i TV4 oraz w Radiu Zet. W okresie od 7 do 23 grudnia br. na antenie Radia Zet będzie prowadzony konkurs "Wymarzony prezent", którego Coty Polska jest partnerem. Akcja promocyjna zestawów zakończy się tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Schonert nie podał wysokości budżetu marketingowego. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,