M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Królewskie promuje w mediach sponsorowaną przez siebie wystawę

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Browary Warszawskie "Królewskie" SA, producent piwa Królewskie, rozpoczęły drugi etap lokalnej kampanii reklamowej i public relations informującej o sponsorowanej przez...

Browary Warszawskie "Królewskie" SA, producent piwa Królewskie, rozpoczęły drugi etap lokalnej kampanii reklamowej i public relations informującej o sponsorowanej przez siebie wystawie fotograficznej "Najlepsze w Warszawie od 150 lat". Od strony strategii i kreacji działania reklamowe opracowała agencja reklamowa Lowe GGK, działaniami PR zajęła się agencja GGK Public Relations, a media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western. Kampania ma na celu poinformowanie o zbliżającej się wystawie w warszawskim metrze i przekazanie charakteru tej wystawy. Wysokość budżetu wszystkich działań marketingowych nie została ujawniona. Od września trwa kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie: reklamy wielkoformatowe w najruchliwszych miejscach stolicy (4 lokalizacje). Obecnie w Warszawie pojawiły się także billboardy (przewidziano 46 powierzchni w listopadzie br. i 52 w grudniu br.) w metrze, backlighty na ulicach (kampania "krocząca" przeprowadzona na 25 nośnikach w listopadzie i grudniu br., zmieniająca lokalizacje co 2 tygodnie) i reklamy w "Metropolu". W następnym etapie przewidziana jest intensywna kampania public relations obejmująca współpracę z mediami przed wernisażem prasowym i po nim oraz współpracę z patronami medialnymi: "Gazetą Wyborczą", portalem Gazeta.pl, Radiem Eska Warszawa i telewizją TVP3. W "Metropolu" oprócz reklam pojawią się także artykuły sponsorowane. Wystawa prezentująca fotografie z motywami z życia mieszkańców Warszawy od połowy stulecia do czasów obecnych, potrwa do końca grudnia br. Udziały piwa Królewskie w ogólnopolskim rynku piwnym wynoszą ok. 2 proc. (dane szacunkowe dotyczące detalu). Wydatki reklamowe Browarów Warszawskich "Królewskich" SA na reklamę w telewizji i prasie od poczatku roku do końca września br. wyniosły 14,1 mln zł. (Expert Monitor) (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,