Kraj

Goodyear otwiera kluby lojalnościowe dla nabywców opon

Goodyear Dunlop Tires Sp. z o.o. (GDT) uruchomił dwa kluby lojalnościowe dla swoich klientów - Goodyear Gold Club i Dunlop...

Goodyear Dunlop Tires Sp. z o.o. (GDT) uruchomił dwa kluby lojalnościowe dla swoich klientów – Goodyear Gold Club i Dunlop Sport Club. Klienci dokonujący zakupu nowych opon marki Goodyear lub Dunlop otrzymują kartę klubową, która uprawnia ich do wielu przywilejów, m.in. bezpłatnej pomocy na drodze, uczestnictwa w imprezach organizowanych lub współorganizowanych przez GDT, dostęp do bazy informacji przydatmych w podróży czy uczestnictwo w Akademii Bezpiecznej Jazdy. Jak mówi Jacek Szklarek, PR manager TC Dębica SA (spółki należącej do grupy Goodyear), kluby będą promowane bezpośrednio w punktach sprzedaży opon Goodyear i Dunlop oraz za pomocą akcji direct mailingowych opartych na bazach danych zarówno posiadanych przez firmę, jak i zakupionych na rynku. Szklarek nie ujawnia, jaki budżet GDT przeznaczył na obsługę klubów – zaangażowane środki mają zależeć od zainteresowania i zgłaszanych przez klubowiczów oczekiwań. GDT ma w portfolio 8 marek opon, m.in. Goodyear, Dębica, Dunlop i Fulda. W tym momencie trwa kampania radiowo-outdoorowa opon Fulda. Jak mówi Szklarek, na razie nie są planowane kolejne kampanie ATL – w najbliższym czasie firma zamierza skoncentrować się na działaniach sponsoringowych i eventowych (np. akcje sprawdzania stanu opon prowadzone przy hipermarketach). (MG)