M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kolejne działania poszerzające markę "Auto Moto" Wydawnictwa Bauer

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

"Auto Moto", miesięcznik motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, rozszerza markę. Pod jego szyldem wkrótce ukażą się dwa wydania specjalne skierowane do miłośników...

"Auto Moto", miesięcznik motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, rozszerza markę. Pod jego szyldem wkrótce ukażą się dwa wydania specjalne skierowane do miłośników marki BMW i VM, w przyszłym roku - jak mówi Ryszard Turski, dyrektor wydawniczy obchodzącego właśnie 5-lecie "Auto Moto" - planowane są kolejne. Miesięcznik od około roku, gdy jego właścicielem stał się Bauer, konsekwentnie łączy przekaz drukowany z CD. Wkrótce ukażą się numery tytułu z płytami zawierającymi relacje z targów motoryzacyjnych, premier, rajdów. Wcześniej na CD dołączanym do "Auto Moto" znalazły się m.in. testy na prawo jazdy, atlas samochodowy. Ryszard Turski powiedział, że wynikiem tegorocznych działań redakcyjnych i marketingowych jest rekord sprzedaży wśród miesięczników motoryzacynych (średnia w I półroczu br. wg ZKDP powyżej 112 tys. egz., a rekord padł w lutym br. - ponad 143 tys.). Również w rankingu czytelnictwa miesięczników motoryzacyjnych PBC SMG/KRC (wskaźnik CCS) "Auto Moto" odnotowuje najwyższe wskazania. W grupie mężczyzn do czytania "Auto Moto" w okresie IV-IX br. przyznawało się 6,3 proc. badanych (inne wyniki w tej samej grupie czasopism w tym samym badaniu w tym samym czasie: "Auto Motor i Sport" - 3,2 proc.; "Auto Sukces" - 2,9 proc.; "Motomagazyn" - 2,6 proc.; "Samochody Świata" - 2,3 proc.). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,