M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Deutsche Bank przekazał budżet mediowy sieci MediaCom

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Deutsche Bank, jeden z liderów niemieckiej bankowości, przekazał swój szacowany na 70 mln dol. budżet mediowy domowi mediowemu MediaCom z...

Deutsche Bank, jeden z liderów niemieckiej bankowości, przekazał swój szacowany na 70 mln dol. budżet mediowy domowi mediowemu MediaCom z Frankfurtu, należącemu do grupy Grey Global. Budżet ten dotyczy zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych kampanii reklamowych Deutsche Banku. Poprzednio planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmował się dom mediowy Universal McCann, dla którego jest to bardzo poważna strata. Dom mediowy MediaCom obsługiwał dotychczas jedynie detaliczną część Deutsche Banku - DB 24. Grupa McCann-Erickson Worldwide nie powinna być jednak zaskoczona tym posunięciem klienta, ponieważ wcześniej w przetargu kreatywnym również przegrała i budżet ten zdobyła agencja reklamowa ECC Advertising, należąca do Omnicom Group. Dom mediowy Universal McCann z Londynu wciąż natomiast zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Deutsche Bank Investment - inwestycyjnej części banku.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,