M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Louis XIV DDB rozpoczyna współpracę z francuską Castoramą

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Franncuska sieć marketów z narzędziami Castorama przekazała swój wart 20 mln dol. budżet strategiczno-kreatywny agencji reklamowej Louis XIV DDB, należącej...

Franncuska sieć marketów z narzędziami Castorama przekazała swój wart 20 mln dol. budżet strategiczno-kreatywny agencji reklamowej Louis XIV DDB, należącej do grupy Omnicom. Oprócz agencji Louis XIV DDB w przetargu brały udział agencje reklamowe: Callegari Berville Grey (Grey Worldwide), Young & Rubicam (WPP Group), Publicis Conseil, Devarrieux Villaret (Havas) oraz lokalna niezależna agencja Ideus/Frenech Le Barazer & Associes, która do tej pory zajmowała się wyspecjalizowanymi działaniami reklamowymi dla tego klienta przy okazji otwierania nowych sklepów. Marketerzy Castoramy, będącej częścią brytyjskiej grupy Kingfisher, uznali, że przetarg wyłoni agencję, która jeszcze przed sezonem zimowym przejmie wszystkie działania reklamowe Castoramy. Castorama jest we Francji liderem w swoim segmencie z udziałem w rynku sięgającym 31 proc. i siecią liczącą 100 marketów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,