M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Węgrzy promują swój kraj

Serwis Dzienny | 7 listopada 2002, 00:00

Człowiek w starym ubraniu na koniu, ludzie w tureckiej łaźni, grupa tancerzy ludowych, skrzypek - to bohaterowie kampanii promującej Węgry....

Człowiek w starym ubraniu na koniu, ludzie w tureckiej łaźni, grupa tancerzy ludowych, skrzypek - to bohaterowie kampanii promującej Węgry. Hasło kampanii brzmi: "Hungary... Take a Turn". Spoty zostały przygotowane przez państwowe biuro turystyczne Hungarian Tourism i Polaris Film Studio. Budżet tej międzynarodowej kampanii telewizyjnej szacowany jest na 1,2 mln dol. Główne kanały, w których będą pokazywane spoty, to CNN International i BBC World. Równoległe działania reklamowe prowadzone są w Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Włoszech i Francji. Turystyka jest jednym z głównych źródeł dochodów Węgier. W ostatnim czasie zanotowano spadek zainteresowania tym krajem. Według węgierskiego Ministerstwa Turystyki w lipcu i sierpniu br. liczba osób odwiedzających ten kraj z noclegiem spadła o mniej więcej 12-13 proc. w porównaniu z takim samym okresem roku 2001. "W roku 2003 chcemy położyć nacisk na działania marketingowe dotyczące turystyki zdrowotnej. Mamy się czym chwalić. Jest u nas ponad 350 łaźni termalnych" - mówi Nadin Kenderessy z biura Hungarian Tourism. W roku 2004 działania marketingowe dotyczące walorów turystycznych Węgier mają być jeszcze bardziej zintensyfikowane.

Czytaj więcej na temat: , , , ,