Kraj

Rusza kampania Philipsa z Jamesem Bondem

W dniu kinowej premiery najnowszej części przygód agenta 007, czyli 22 listopada, rusza kampania reklamowa firmy Philips wykorzystująca motyw Jamesa...

W dniu kinowej premiery najnowszej części przygód agenta 007, czyli 22 listopada, rusza kampania reklamowa firmy Philips wykorzystująca motyw Jamesa Bonda. Akcja jest związana z umową typu product placement, jaką holenderski koncern zawarł na początku tego roku z firmami MGM Pictures i EON Productions – producentem i właścicielem praw do postaci agenta. W filmie “Die Another Day” wcielający się w postać 007 Pierce Brosnan korzysta z produktów Philipsa. Chodzi o golarkę Sensotec i sprzęt AGD w nowej “szklanej” serii wzorniczej. W Polsce realizowana przez agencję D’Arcy kampania obejmie tylko telewizję: TVP1, TVP2, Polsat i TVN i zakończy się kilka dni przed świętami. Zakupem mediów zajmuje się HMS Carat. Reklamy promują golarkę, bo sprzęt AGD – toster i czajnik – będą dostępne na rynku europejskim dopiero na wiosnę. Budżetu kampanii nie podano. Wizerunek 007 jest także wykorzystywany przez Philipsa w katalogach i materiałach POS. (TW)