Kraj

Argasińska odeszła z Hearst-Marquard, wydawnictwo się konsoliduje

Barbara Argasińska, dyrektor reklamy w Hearst-Marquard Publishing ("Cosmopolitan" i "Shape"), zrezygnowała z pracy w wydawnictwie. Argasińska nie podała powodu swojego...

Barbara Argasińska, dyrektor reklamy w Hearst-Marquard Publishing (“Cosmopolitan” i “Shape”), zrezygnowała z pracy w wydawnictwie. Argasińska nie podała powodu swojego odejścia. “W ciągu miesiąca będę mogła podać nazwę firmy, w której rozpocznę pracę” – powiedziała. Marquard Media Poland, do którego należy Hearst-Marquard Publishing, rozpoczął konsolidację swojej struktury po przejęciu w październiku br. wydawnictwa VIPress (wydawcy “Playboya” i “Voyage”). Docelowo od stycznia 2003 r. Marquard Media Poland będzie składać się z wydawnictwa JMG Magazine Publishing Company (“CKM”, “Playboy”, “Voyage”), Hearst Marquard Publishing (“Cosmopolitan”, “Shape”) oraz Marquard Sport Media (“Przegląd Sportowy”, “Tempo”, “Sport”, “Magazyn Sportowy”). Wprowadzono również zmiany w strukturze biura reklamy. Za sprzedaż reklam dla “Cosmopolitan” i “Shape” odpowiadać będzie Halszka Ciołkowska, jej zastępcą została Anna Niewodzka. Monika Ruszkowska obejmie stanowisko szefa sprzedaży reklam dla tytułów “CKM” i “Playboy”. Jej zastępcami zostały Jolanta Kurek (“CKM”) oraz Lucyna Redo (“Playboy”).

Wraz z zakupem VIPressu podjęto również decyzję, iż Beata Milewska, dotychczas prezes VIPressu, oraz Tomasz Zięba, wtedy dyrektor generalny VIPressu, wejdą w skład zarządu. Milewska będzie pełniła funkcję wiceprezesa ds. wydawniczych, natomiast Zięba obejmie stanowisko wiceprezesa i dyrektora generalnego w Marquard Media. (JD)