Zagranica

Reality show "Pop idol" odnosi pierwsze sukcesy w Hiszpanii

Hiszpańska wersja telewizyjnego programu z gatunku reality show "Pop idol" odnosi na tym rynku pierwsze sukcesy. Wskaźniki oglądalności programu stale...

Hiszpańska wersja telewizyjnego programu z gatunku reality show “Pop idol” odnosi na tym rynku pierwsze sukcesy. Wskaźniki oglądalności programu stale rosną. Hiszpańska wersja “Pop idola” to format “Operacion triunfo”. Uczestnikami programu są młodzi ludzie zainteresowani karierą muzyczną. Wiadomo już, że jeden z finalistów będzie reprezentował Hiszpanię na konkursie Eurowizji. Na wyniki oglądalności mogą mieć wpływ ostatnie wydarzenia w studiu, w którym nagrywany jest program. Pod koniec października br. w czasie kręcenia programu zawaliła się klatka schodowa, w wyniku czego 17 osób hospitalizowano. Zbiegło się to w czasie z innym zdarzeniem w “Operation triunfo”- w czasie swojego koncertu piosenkarz Enrique Anaut został ranny i musiał przerwać występ. Zdaniem Eleny Fernadez, analityka z firmy badawczej Renta 4 Media, rzeczywiście ostatnie zdarzenia wpłynęły na wzrost oglądalności “Operation triunfo”. Program jest produkowany w Barcelonie przez kompanię muzyczną Gestmusic, która kontrolowana jest przez hiszpańskiego giganta telekomunikacyjnego Telefonica poprzez holenderski holding mediowy Endemol.