Kraj

Crackfilm - są już nominacje, nie ma niespodzianek

W piątek festiwalowe jury przyznało już nominacje w poszczególnych kategoriach. I tak w kategorii reklamy zewnętrznej: 7 nominacji dla reklam...

W piątek festiwalowe jury przyznało już nominacje w poszczególnych kategoriach. I tak w kategorii reklamy zewnętrznej: 7 nominacji dla reklam marek: Mercedes, Levi’s, Frugo, EB, Sony oraz dla dwóch reklam społecznych; reklamy radiowej – 5 nominacji: Mobil 1, Idea (dla dwóch wersji: z Mannem i Materną oraz o usłudze Pop z Kayah), Big Star oraz RMF FM; filmu reklamowego – 5 nominacji: Idea (Pop oraz wersja z Mannem i Materną), Frugo, EB oraz reklama społeczna; reklama prasowa – 6 nominacji (w chwili zamykania tego wydania DMMP nie były jeszcze znane marki); kampanii – nominacje dla Allianz, Frugo, Idea (Pop), Idea (MM), RMF FM; adaptacji – z 9 zgłoszonych nominowano 5. Ta ostatnia kategoria wzbudziła wśród jurorów najwięcej kontrowersji – możliwe że właśnie w niej nagrody nie zostaną przyznane. Ponadto w bloku “Rok reklamowy w Polsce” odbyły się prezentacje 4 agencji: Ad Fabrika, NOS/BBDO, Bates oraz Saatchi & Saatchi. Zdecydowanie najlepiej wypadł NOS/BBDO. Wieczorem miały odbyć się w ramach bloku “Rok reklamowy na świecie” prezentacje Leo Burnett, Lintasa, Greya, TBWA oraz Young & Rubicam.(AMS)