Zagranica

JWT obchodzi 10-lecie współpracy z Unileverem

Anglo-holenderski gigant Unilever i agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) świętują 100 lat współpracy. Jest to jeden z najdłuższych przypadków...

Anglo-holenderski gigant Unilever i agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) świętują 100 lat współpracy. Jest to jeden z najdłuższych przypadków współpracy pomiędzy agencją i międzynarodowym klientem. Tak długa współpraca jest niezwykle rzadka. W celu uczczenia tego wydarzenia agencja reklamowa JWT zorganizowała wystawę i obiad w galerii Tate Modern w Londynie 20 listopada br. W imprezie uczestniczyło 200 kluczowych osobistości z obydwu firm, które współpracowały razem w przeszłości i współpracują teraz. “Historia nowoczesnej reklamy jest w pewnym sensie historią budowania wizerunku naszych brandów. Przyszłość jest ograniczona tylko wyobraźnią i innowacjami” – mówi Peter Schweitzer, CEO JWT. Podczas uroczystości wyświetlone zostały retrospekcyjne reklamy wyprodukowane przez JWT dla oddziałów Unilevera w USA i Wielkiej Brytanii. Dzisiaj Unilever jest drugim co do wielkości klientem JWT obsługiwanym na ponad 60 rynkach na całym świecie. Wiele z brandów Unilevera jest obsługiwanych przez agencję od czasu ich wprowadzenia na rynek. Są wśród nich takie marki jak Lux, Sunsilk, Thermasilk, Timotei, Close-Up, Lever 2000, Persil, Knorr, Ragu i Lipton.