Kraj

Wind Telecom SA oferuje call center dla małych i średnich firm

Wind Telecom SA z siedzibą w Bielsku-Białej, producent i integrator systemów komunikacyjnych w Polsce, wprowadza na rynek ofertę systemów call...

Wind Telecom SA z siedzibą w Bielsku-Białej, producent i integrator systemów komunikacyjnych w Polsce, wprowadza na rynek ofertę systemów call center dedykowaną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kompleksowe rozwiązanie oparte na Contactis CallCenter dzięki elastycznemu modelowi licencjonowania dostępne jest teraz od 100 tys. zł. Swoją ofertą Wind Telecom SA znacznie obniżył początkową barierę kosztową wprowadzania tego typu rozwiązań, które do tej pory były trudne do zaakceptowania dla tej grupy przedsiębiorstw. Contactis CallCenter to system call/contact center, który pozwala na obsługiwanie przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych. Bezpośrednio połączony z centralą telefoniczną, dzięki wbudowanej funkcji automatycznej dystrybucji połączeń, rozdziela nadchodzące połączenia wg dowolnego klucza, np. specyfiki klienta, umiejętności agenta, danych historycznych itp. Z kolei obsługa ruchu wychodzącego i funkcji tzw. scripting umożliwiają wydajne przeprowadzanie kampanii marketingowych, promocyjnych oraz windykacji należności. System pozwala na równoczesną pracę zarówno agentów, analityków, jak i kadry menedżerskiej. Contactis CallCenter to także moduły współpracujące: poczta głosowa, announcement oraz możliwość integracji z platformą Contactis NaviVoice – platformą IVR opartą na standardzie VoiceXML, a także systemem rejestracji rozmów telefonicznych Contactis ReStore. “Obserwując rosnące zapotrzebowanie na tego typu systemy w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, zdecydowaliśmy się na dostosowanie naszego produktu Contactis CallCenter do potrzeb oraz możliwości finansowych tej grupy klientów. Było to możliwe dzięki standaryzacji rozwiązania oraz zastosowaniu bardziej elastycznego modelu licencjonowania. W ciągu ostatnich 18 miesięcy zainwestowaliśmy ponad 500 tys. dol. w rozwój platformy Contactis. Wdrażamy obecnie kilka systemów call/contact center, prowadzimy również negocjacje ze sporą grupą nowych klientów. Dynamiczny wzrost rynku małych i średnich rozwiązań call center w Polsce oraz wymuszone przez ogólną sytuację ekonomiczną poszukiwanie optymalizacji kosztów działalności przedsiębiorstw mocno sprzyjają sprzedaży naszego rozwiązania, a tym samym uzyskania planowanego zwrotu z inwestycji” – mówi Marcin Zygmunt, dyrektor działu sprzedaży Wind Telecom SA.