Kraj

JWT/Parintex twórcą kampanii wprowadzającej usługę Era Omnix

Era Omnix to pierwsza kampania przygotowana przez JWT/Parintex dla rynku klientów indywidualnych Ery. Kampania dotyczy wprowadzenia na polski rynek nowoczesnych...

Era Omnix to pierwsza kampania przygotowana przez JWT/Parintex dla rynku klientów indywidualnych Ery. Kampania dotyczy wprowadzenia na polski rynek nowoczesnych usług telefonii komórkowej i szerokiej oferty serwisów informacyjnych i rozrywkowych. “Przed agencją zostało postawionych kilka zadań. Podstawowe to stworzenie nazwy nowego produktu oraz koncepcji graficznej i komunikacyjnej. Od samego początku było dla nas jasne, że dla tak rewolucyjnego produktu musi powstać dobitna w przekazie i formie kampania, tak aby konsumenci zdali sobie sprawę, że mają do czynienia z prawdziwym przełomem, a nie tylko zwykłym rozwinięciem oferty” – mówi Maciej Nowicki, dyrektor kreatywny J. Walter Thompson/Parintex. W pierwszym etapie kampanii powstały 4 reklamy prasowe: “Sport”, “E-mail”, “Erotyka” oraz “Koncert”, komunikujące najważniejsze elementy składające się na Era Omnix, czyli informacje sportowe, pocztę elektroniczną oraz serwisy tematyczne. Kampania prasowa oraz internetowa Era Omnix ruszyła 18 listopada br., a poszczególne egzekucje komunikacyjne poprzez wybór odpowiednich tytułów i witryn internetowych są ściśle dopasowane do kategorii tematycznych Era Omnix, grup docelowych oraz segmentów rynku.