Kraj

TVN zakończył kampanię promocyjną "Kropek"

Telewizja TVN we współpracy z holenderską firmą TV Miles oraz polskimi partnerami - firmami: Idea, Kodak, Shell, Unilever oraz "Super...

Telewizja TVN we współpracy z holenderską firmą TV Miles oraz polskimi partnerami – firmami: Idea, Kodak, Shell, Unilever oraz “Super Express”, zakończyła kampanię “Kropek”. Celem tej interaktywnej akcji marketingowej była promocja programu TVN oraz popularyzacja zagadnień związanych z poszczególnymi programami, a także podniesienie poziomu sprzedaży produktów oferowanych przez firmy biorące w niej udział. Kampania trwała od 1 października do 17 listopada br. “Kropki” były dystrybuowane z wybranymi produktami firm biorących udział w kampanii. Łącznie rozprowadzono 9,5 mln “Kropków”. Na rzecz akcji “Kropek” telewizja TVN wyprodukowała i wyemitowała 9 rodzajów spotów promocyjnych oraz 36 programów “Kropek”, podczas których odbywało się losowanie nagród. Ufundowano 612 nagród, w tym: 6 samochodów, 36 aparatów fotograficznych, 36 wycieczek, 6 skuterów, 36 rowerów, 6 telewizorów, 36 zestawów kosmetyków, 36 zegarków, sprzęt AGD, zestawy Pop, bony paliwowe. “TVN po raz kolejny udowodniła, że jest liderem na rynku polskich mediów we wprowadzaniu nowatorskich i oryginalnych rozwiązań nie tylko programowych, ale także marketingowych.” – mówi Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN. Wszyscy partnerzy wyrazili zainteresowanie przeprowadzeniem jej drugiej edycji. Kampanie tego typu zostały zrealizowane przez TV Miles również w: Niemczech, Rumunii, Australii i na Węgrzech. (JP)