Kraj

Marzena Chmielewska-Madej dyrektorem zarządzającym Point Group

Dyrektorem zarządzającym w platformie mediowej Point Group została Marzena Chmielewska-Madej do tej pory pełniąca funkcję dyrektora działu Centrum Strategii Marketingowych...

Dyrektorem zarządzającym w platformie mediowej Point Group została Marzena Chmielewska-Madej do tej pory pełniąca funkcję dyrektora działu Centrum Strategii Marketingowych w Migut Media SA. “W związku z naszym dynamicznym rozwojem stworzyliśmy nowe stanowisko w naszej strukturze, by sprostać wymaganiom rynku i utrzymać profesjonalny poziom obsługi naszych klientów – powiedział prezes Point Group Michał Lisiecki. – Marzena Chmielewska-Madej będzie zarządzać 20-osobowym zespołem działów obsługi klienta i BTL, które wchodzą w skład Platformy mediowej Point Group” – dodaje.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Institute Francais de Gestion. W 1997 roku współtworzyła magazyn “Wizja TV”, pełniąc funkcję dyrektora działu reklamy Wizja TV. W latach 1997-1998 była kierownikiem działu reklamy Twoja Wizja dla wydawnictwa “Twój Styl”. Od 1998 do 2000 roku piastowała stanowisko dyrektora działu reklamy miesięcznika “Uroda”. Następnie pracowała w agencji public relations ComPress jako dyrektor marketingu i promocji, odpowiadała za prowadzenie takich kampanii dla takich firm, jak: TP SA, TP Internet, Trader, Renault i Ster Projekt. Była współtwórcą programu lojalnościowego TP SA szkółka internetowa oraz pomysłodawcą projektu “Popularyzacja Wiedzy o TP SA” i kampanii promocyjnej “Noc Internauty”. Do najważniejszych osiągnięć w karierze zawodowej zalicza współudział w przygotowaniu pierwszych kampanii reklamowych w latach 1990-1993, organizację pierwszego w Polsce Salem Fashion Show oraz stworzenie w 1998 roku nowoczesnego wizerunku magazynu “Uroda” dzięki kampanii “Ciesz się urodą życia”. Jest członkiem Institute Francais de Gestion. Ma 32 lata. Jej hobby to jazda konna i dalekie podróże. W skład Platformy Mediowej Point Group wchodzą: magazyn dla studentów “Dlaczego”, wakacyjne wydanie magazynu “Dlaczego” DLATEGO, przewodniki Sporootym: Karuzela Kariery, Portfel Studenta, Konsument; Korba.pl; Studencka Agencja Informacyjna (SAI) oraz agencja BTL Point Promotion.