M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OFE Kredyt Bank PBI rozpoczyna późną kampanię

Serwis Dzienny | 6 sierpnia 1999, 00:00

Kolejnym spóźnionym Funduszem Emerytalnym, ruszającym z kampanią w przyszłym tygodniu, jest OFE Kredyt Bank PBI. Tworzą go: Kredyt Bank PBI...

Kolejnym spóźnionym Funduszem Emerytalnym, ruszającym z kampanią w przyszłym tygodniu, jest OFE Kredyt Bank PBI. Tworzą go: Kredyt Bank PBI SA (97%) oraz BTUiR Heros Life SA (3%). Fullservisowa kampania została przygotowana przez agencję Hager. Przebiegać będzie w dwóch etapach. W początkowej fazie główny nacisk będzie położony na osoby przed 30. rokiem życia, które decyzję o wyborze funduszu muszą podjąć do końca września. Obejmie więc takie tytuły, jak: "Gazeta Wyborcza" i "Magazyn GW", "Wprost", "Playboy", "Focus" oraz 16 gazet lokalnych. Potem do tych tytułów dołączy prasa kobieca: "Przyjaciółka", "Naj", oraz gazety telewizyjne - "Tele Magazyn", "Tele Tydzień". Kampania radiowa przebiegać będzie w Radiu Zet i Super FM Plus; zaś programy telewizyjne to: TVP1, TVP2, Polsat, TVN. Będzie ponadto reklama w kinie -największe polskie miasta -i w outdoorze, kupowanym przez brokera (1000 billboardów w całej Polsce). PR kampanii powierzono działowi PR OFE Kredyt Banku PBI. Kampania składa się w sumie z 17 filmów -3 teaserów, emitowanych w ciągu pierwszego tygodnia kampanii, i dwóch 7-odcinkowych cykli. Drugi cykl filmów wejdzie na ekrany od początku września. Decyzja, czy wtedy z ekranów zniknie pierwsza siódemka, jeszcze nie została ostatecznie podjęta. (AMS)