Kraj

Peppermint wygrało przetargi na obsługę BTL Saltletts i Królewskie

Poznańska agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę budżetu BTL słonych przekąsek Saltletts należących do portfolio firmy Lorentz Bahlsen...

Poznańska agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę budżetu BTL słonych przekąsek Saltletts należących do portfolio firmy Lorentz Bahlsen Snack World. “Wybraliśmy Peppermint, ponieważ agencja pokazała najciekawszy projekt oraz świeże podejście do promocji marki – powiedziała Alina Pertek, kierownik działu marketingu Saltletts w Lorentz Bahlsen Snack World. – Agencja przygotuje konkurs dla detalistów. Promocja ruszy w połowie stycznia 2003 r.”. Lorentz Bahlsen Snack World wprowadza również ujednoliconą strukturę nazewnictwa dla swoich produktów z kategorii pieczywek (m.in. marki Salzletten, Brezies). Od przyszłego roku wszystkie te produkty będą pod jedną nazwą Saltletts. W przetargu brały również udział agencje reklamowe V&P oraz GP&D. Peppermint wygrała także przetarg na obsługę marki piwa Królewskie należącej do Brau Union Polska. “Przetarg na obsługę marki Królewskie obejmuje roczną współpracę z browarem” – mówi Piotr Mularewicz, dyrektor generalny Peppermint. W przetargu Brau Union Polska brały również udział takie m.in. agencje jak Polymus BTL i Euro RSCG Dialog. Mularewicz nie podał szczegółów współpracy z nowymi klientami. (JD)